Ny kontaktpersonsordning for klubberne
Bestyrelsen i Danmarks Brydeforbund ønsker en tættere kontakt med brydeklubberne. Derfor tildeles hver brydeklub nu en kontaktperson fra forbundsbestyrelsen.
Formålet er at skabe større synergi mellem forbund og klub. Bestyrelsen håber fremadrettet at kunne tage problemer i opløbet og være med på sidelinjen ved kriser. Bestyrelsen ønsker i højere grad at kunne kultivere initiativer med udviklingspotentiale samt synliggøre den politiske linje såvel som de aktuelle indsatsområder i vores strategiske spor.
Det er planen at kontaktpersonen deltager årligt ved fysisk fremmøde på enten klubbens bestyrelsesmøde eller ved generalforsamlingen. saDerudover skal der afholdes et virtuelt møde med klubbens bestyrelse, samt evt. supplerende to telefonmøder med klubbens formand.
Kontaktpersonen vil ved møderne og samtalerne overordnet tage udgangspunkt i følgende:
- Sidste nyt fra Danmarks Brydeforbund samt vores samarbejdspartnere
- Løbende opdateringer vedr. vores strategiske spor
- Er der nyt fra klubben? (organisation, frivillige, trænere, træning, økonomi)
Ny kontaktpersonsordning for klubberneBestyrelsen i Danmarks Brydeforbund ønsker en tættere kontakt med brydeklubberne. Derfor tildeles hver brydeklub nu en kontaktperson fra forbundsbestyrelsen. Du kan læse mere på vores hjemmeside 👍
Slået op af Danmarks Brydeforbund i Søndag den 21. februar 2021
Dine nuværende kontaktpersoner i vores organisation forbliver uændret
Du skal forsat tage kontakt til de personer som du plejer. Henvendelser til Udviklingskonsulenten skal således forsat rettes til ham, ting vedr. eliten skal rettes til vores sportschef osv. Er du i tvivl så skriv til info@brydning.dk, og så skal vi fluks hjælpe dig videre.
Du kan se din brydeklubs nye kontaktperson her.
af Michael Yde - 21.02.2021